vrijdag 1 november 2013

Foto's, video's

Ik ben helemaal gelukkig, ik kan foto's plaatsen. Na veel vieren en vijven, heb ik het eindelijk gevonden. De volgorde is nog niet alles, maar dat is weer de volgende stap.

groetjes Bas.

Mijn huisje, eerste etage, in het midden.

Omgeving bij daglicht.

                                                                Omgeving bij nacht.

                                                                          Keuken.

                          Bloemen die Hettie kreeg van leasemaatschappij omdat ze de auto veel te laat kwamen halen.


Zwembad by night

Huiskamer.

                                                                   Zwembad by day.

2 opmerkingen:

  1. Dat zwembad hadden we nog niet gezien! Dat ziet er wel heel 'af' uit.
    Had je een stoeltje of moest je met je handdoek op de stenen?
    Makkie, die kwis, je rijdt tegen de richting in naar de eerst afslag aan je linkerhand!
    Wat heb ik gewonnen?

    Groeten, Hettie.

    BeantwoordenVerwijderen